Ons kleding bestelsysteem

Van Huigenbos bedrijfskleding werkt met een kleding bestelsysteem wat voorziet in het complete bestelproces van persoonsgebonden kleding en PBM’s (Persoonlijk Bescherming Middelen). Het kleding bestelsysteem voorziet de klant en drager van alle informatie die hij wenst. Er kan op verschillende niveaus ingelogd, gecontroleerd en besteld worden. Het kleding bestelsysteem is gebaseerd op een uitgebreide procedure van budgetteren, bestellen, goedkeuren, beoordelen door de leverancier, produceren, uitleveren en rapporteren. Wij leveren dus met recht maatwerk voor onze klanten.

U als klant wil graag alles rond de aanschaf van bedrijfskleding en PBM’s outsourcen en centraliseren bij uw leverancier. Met ons kleding bestelsysteem is alle papieren rompslomp voorbij. Alle informatie is digitaal en centraal beschikbaar.

Kort samengevat; de kosten gaan omlaag, u bespaart tijd, de interne processen worden sterk vereenvoudigd. Wat wenst u nog meer?

De voordelen

Ons kleding bestelsysteem ondersteunt het complete proces van bestellen tot leveren voor de drager, respectievelijk gebruiker. Dit is voor u als werkgever van de drager een uitkomst. Alle informatie wordt bijgehouden, van individuele (afwijkende) maatvoering, tot aan inleververplichting van oude kleding (dit ter preventie van misbruik). Het systeem onthoudt namelijk de historie van alle kledingdragers en hun kledingbezit. Met het kleding bestelsysteem kunt u het proces inkleden zoals u wenst.

Het systeem is geschikt voor alle bekende ERP-systemen , desgewenst in uw huisstijl. Het aantal gebruikers is ongelimiteerd. Het serverpark is meervoudig uitgevoerd en ondergebracht in een beveiligd data center, hierdoor bent u altijd verzekerd van een veilige omgeving.

Bij het uitvoeren van de bestelling is de gebruiker flexibel in het aangeven van het afleveradres. Het systeem genereert vervolgens de interne goedkeuring, de budgetcontrole, de bestelling bij de leverancier, de koppeling naar de facturering, rapportages, etc.. Directe betrokkenen kunnen per e-mail op de hoogte gehouden worden van de status van hun bestelling. Het kleding beheersysteem controleert ook de levensduur van de PBM’s. Als die aan vervanging toe zijn of moeten worden gekeurd, krijgt de betreffende persoon automatisch een bericht. Zo bent u ook verzekerd dat uw personeel optimaal beschermd wordt.